Wangian terbaru Lancôme iaitu Idôle Le Parfum merupakan kesinambungan usaha Lancôme dalam meraikan dan menemani wanita menuju kebahagiaan.
Lebih daripada sekadar wangian, Idôle adalah ‘seruan’ untuk wanita mendekati dalaman mereka sambil meraikan kejayaan serta bangkit daripada zon selesa.
Dibuat khas untuk menjadi ikon simbolik yang paling berkuasa, Idôle Le Parfum diserlahkan dalam botol wangian yang paling tipis; di mana ketebalan botolnya hanya 15mm sahaja.
- Foto – Lancôme
Menerusi siluet dinamik ini, Idôle merupakan wangian bunga chypre musk halus dan berkuasa yang memancarkan bau serta menyerlahkan lagi keyakinan dan kewanitaan dalam menakluk dunia.
IKLAN
Wangian Idôle ini dibuka dengan bauan Bergamot Italy Essence Pear Accord. Bahagian tengahnya pula Clean & Glow Accord, Isparta Rose Petal Essence, Centifolia Rose Absolute dan India Jasmine Grandiflorum Super Infusion. Bauan Idôle ditutup dengan Indonesia Patchouli Heart Essence Texas Cedar Fraction Essence Muscs dan Madagascar Vanilla Premium Extract.
- Foto – Lancôme
Lancôme Idôle Le Parfum tersedia dalam format boleh diisi semula. Dan kamu boleh dapatkannya di [WEB], butik Lancôme, [LAZADA] serta peruncit terpilih.
Harga:
- Lancôme Idôle Le Parfum (25ml), RM300
- Lancôme Idôle Le Parfum (50ml), RM420
- Lancôme Idôle Le Parfum (100ml), RM610
- Foto – Lancôme
Selari dengan debut Lancôme Idôle Le Parfum, Lancôme memperkenalkan Daiyan Trisha sebagai wajah tempatan Lancôme Malaysia.