Kiehl’s teruja untuk melancarkan rupa baru jenama itu melalui kempen kreatif ‘We Skincare About You Since 1851.’
Sejak Kiehl’s pertama kali membuka pintu di New York City lebih 170 tahun yang lalu, jenama itu telah menggabungkan kepakaran farmaseutikal, herba dan perubatan untuk memenuhi keperluan unik masyarakat, khusus untuk menyediakan produk penjagaan kulit yang paling berkesan.
Ini Menarik Di Kempen ‘We Skincare About You Since 1851’
Meraikan Kempen We Skincare About You Since 1851′, Kiehl’s menambah baik perkara yang sedia ada, dengan perkhidmatan diperibadikan lebih luar biasa dan menyediakan produk penjagaan kulit terbaik, semuanya menerusi sebahagian daripada kempen baru.
View this post on Instagram
IKLAN
Kempen turut memberi penghormatan kepada kemahiran dan sentuhan manusia yang istimewa daripada 4,700 Skin Pros jenama itu. Kiehl’s Skin Pros berdedikasi untuk membina hubungan peribadi dengan pelanggan, mendengar keperluan mereka, dan membantu menyelesaikan masalah kulit mereka melalui perundingan peribadi.
“Daripada permulaan kami yang sederhana sebagai apothecary, kami di Kiehl’s komited kepada falsafah perniagaan yang unik yang tertumpu pada peningkatan komuniti seluruh dunia.
“Sama ada melalui produk kamu, perkhidmatan luar yang kami sediakan di kedai, ikrar kami untuk terus memberi kembali, atau usaha kemampanan yang terterusan, komuniti Kieh’s akan sentiasa menjadi motivasi tersebar kami.
“Kempen yang baru ini meraikan semua itu, mempamerkan sejarah kepakaran penjagaan kulit kami melalui wajah sebenar jenama, iaitu Kiehl’s Skin Pros,” jelas Leonardo Chavez, Presiden Jenama Global Kiehl’s.