PUMA, mengeluarkan kasut sukan Slipstream versi baru dengan melancarkan kempen bersama duta Asia Pasifik, NCT 127.
PUMA membawa Slipstream yang lair tahun 80-an ke zaman moden. Tanpa menjejaskan akar prestasinya, Slipstream ialah gelanggang klasik yang dicipta semula. 35 tahun selepas keluaran pertamanya, PUMA menulis bab terbaru dalam saga Slipstream yang ikonik.
- Foto – PUMA
Musim panas ini, Slipstream kembali dalam pelbagai warna dan transformasi. Slipstream menampilkan rupa bersih dan moden, daripada sebelum ini.
IKLAN
Kempen Slipstream pula dengan NCT 127 menggambarkan tema perjalanan kembali ke tahun 80-an apabila kasut itu mula-mula muncul. Kempen berkonsepkan jalanan vintaj, menampilkan dinding grafiti, kereta lama dan kedai jalanan yang mengimbau semangat pada masa itu.
- Foto – PUMA
“Slipstream ialah kasut ikonik yang menggambarkan warisan PUMA, dan kami mempunyai jangkaan tinggi untuk kempen pertama kami dengan NCT 127.
“Dengan reka bentuk moden yang ditafsir semula, kami berharap Slipstream, yang sesuai bukan sahaja untuk gelanggang bola keranjang tetapi juga untuk gaya hidup dan fesyen jalanan, akan diterima oleh lebih ramai pengguna.” – PUMA Korea
- Foto – PUMA
Slipstream akan keluar di stor PUMA dan PUMA.com, juga peruncit (JD Sports, Foot Locker Malaysia, USC Fashion, Royal Sporting House dan Sole What) mulai 15 September.