Wajah Jeon Somi bakal menghiasi rumah fesyen LACOSTE.
LACOSTE dengan sukacitanya mengumumkan bahawa bintang global Jeon Somi dipilih menjadi duta jenama yang baru. Sebagai duta jenama yang baru, Somi akan mempersembahkan gaya yang dinamik lagi elegan di dalam/luar gelanggang.
Meraikan khabar itu, LACOSTE tampil dengan editorial visual kreatif bersama majalah fesyen dan budaya DAZED KOREA. Menyampaikan mesej ‘OURNESS’, projek itu menggabungkan imej unik Jeon Somi yang bergaya dengan siluet sukan fesyen baru LACOSTE dalam gaya aktif dan elegan.
Menerusi projek tersebut, Somi memperagakan trek sukan seperti sport bra, seluar, windbreaker, pakaian, dan pelbagai barangan lain, yang kesemuanya meliputi koleksi baru LACOSTE. Fesyen sukan ialah siluet baru LACOSTE yang dilancarkan pada 2022, ciptaan Louise Trotter, pengarah kreatif LACOSTE.
IKLAN
Sebagai duta jenama baru, Jeon Somi berkata;
“Saya suka warna-warni LACOSTE. Bagi saya, ia mewakili pelbagai umur, bangsa dan jantina bersatu bersama! Saya sangat gembira kerana saya dapat menyampaikan cerita ini sebagai duta jenama dan menantikan perjalanan menarik bersama LACOSTE.”
Inginkan look Jeon Somi, boleh lihat koleksi di sini.