Dikenali kerana konsisten dalam menghasilkan pakaian yang bergaya. Kini H&M memperkenalkan kempen “Press Play” iaitu koleksi Musim Panas/Bunga 2022.
Dalam koleksi ini, H&M mengetengahkan cetakan yang tetap, hiasan OTT (Over The Top) dan palet warna elektronik. Untuk pengetahuan kamu, semuanya diinspirasikan oleh muzik Gen-Z.
Daripada pakaian avant-garde sehinggalah pakaian renang yang bercetak corak harimau dan aksesori, semuanya sesuai dan selaras dengan selera golongan Gen-Z.
IKLAN
Untuk info kamu, selaras dengan matlamat kemampanan H&M, setiap item dalam koleksi ini diperbuat daripada bahan yang lebih mampan. Termasuklah polister kitar semula, poliamida kitar semula dan bulu kitar semula.
Kempen “Press Play” yang dibintangi oleh model Devon Ross di London ini telah diarahkan dan dirakam oleh Reto Schmid serta digayakan oleh Georgia Pendlebury.
“Untuk koleksi ini, kami diinspirasikan oleh Gen-Z yang tidak mahu klise dan dijangka dalam pakaian mereka. Jadi koleksi ini dikeluarkan untuk memberikan keseronokan tanpa henti dan berikan wajah baru yang lebih optimistik” – Linda Wikell, Pereka Konsep H&M.
Koleksi Musim Bunga/Panas H&M 2022 ini boleh didapati dalam laman web H&M bermula 24 Februari 2022.