Menerusi kempen Forever Foundation, Dior telah melantik aktres Yara Shahidi dan Natalie Portman sebagai wajah depan kempen ini.
Menurut Pengarah Kreatif dan Imej untuk Dior Makeup, Peter Philips telah mencipta semula foundation daripada produk asalnya iatu Dior Forever (2007).
“Kami mencipta semula foundation Forever yang ikonik dengan formula baru tanpa menjejaskan kualiti asalnya dan memberikan hasil yang lebih baik.”
Anda boleh dapatkan Dior Forever Foundation dalam 42 jenis warna berbeza sama ada dalam kemasan glow dan matte.
Yang menariknya tentang kempen kali ini, botol foundation ini telah diperbuat daripada kaca kitar semula sehingga 40%. Dan penutupnya pula dihasilkan sepenuhnya daripada plastik kitar semula.
Untuk foundation ini pula, ia telah diformulasikan daripada bahan botani yang memenuhi keperluan setiap jenis kulit. Pada masa yang sama ia juga mengandungi ciri tahan yang lebih lama tanpa menjejaskan kesan penggunaannya pada kulit.
Forever Foundation ini dijual pada harga RM248 sebotol [BELI].